Skocz do zawartości
Dnia 22.08.2019 aktualizujemy nasz Regulamin Forum i Politykę prywatności ×

Regulamin

REGULAMIN FORUM INTERNETOWEGO „Forum Altric.eu”
Wersja nr. 1.0 - obowiazuje od dnia: 03 sierpnia 2019r.

 

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin [„Regulamin”] okresla zasady i warunki korzystania z Forum Altric.eu [„Forum”].
  2. Forum jest integralna czescia serwera prywatnego gry metin2 o tej samej nazwie i w calosci mu podlega.
  3. Jezykiem obowiazujacym na forum jest jezyk polski, inne jezyki nie sa oficjalnie wspierane.
  4. Korzystanie z forum jest calkowicie darmowe i dobrowolne.
  5. Korzystanie przez uzytkownika z Forum oznacza, ze: Podczas rejestracji zapoznal sie z "Zasadami rejestracji", zapoznal sie on z trescia Regulaminu, zaakceptowal go, zobowiazal sie do przestrzegania go oraz jest swiadomy kar za jego nieprzestrzeganie; a takze jest swiadomy, jaka Polityke prywatnosci stosuje Administracja forum.
  6. Nieznajomosc Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

 

§2 PODSTAWOWE ZASADY FORUM

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci zamieszczane przez Uzytkowników na forum.
  2. Forum ma charakter dyskusyjny, jego glównym tematem (dyskusji) jest prywatny serwer gry Metin2 o nazwie „Altric.eu”.
  3. Na forum obowiazuje etykieta oraz zasady moralne (powszechnie uznawane za czyny dobre), potepiane sa czyny niemoralne (czyny zle). Potepiane sa: Pornografia, trolling, flamewar, hazard, handel (za wyjatkiem handlu kontami oraz przedmiotami z serwera w odpowiednim dziale (tj. dzial „Rynek”) itd. [Wiecej w „Zasady rejestracji”].
  4. Niedopuszczalne jest umieszczanie na forum przekazów reklamowych (chyba, ze Uzytkownik posiada specjalne zezwolenie (tj./np. program partnerski "Media").
  5. Publikowanie szkodliwego oprogramowania jest calkowicie zabronione i skutkuje natychmiastowa reakcja. Wszelakie pliki wrzucane na forum musza miec dolaczony skan.
  6. Publikowanie wizerunków innych uzytkowników oraz danych osobowych jest surowo zabronione i karane, na forum szanowane sa zasady prywatnosci.
  7. Sprawy prywatne lub skierowane do okreslonego Uzytkownika, a niezwiazane z tematem nalezy kierowac w wiadomosci prywatnej - omijamy szerokim lukiem wyciaganie spraw prywatnych na strefe publiczna.
  8. Niektóre dzialy moga miec swoje wlasne zasady, podczas przegladania dzialu nalezy zwrócic uwage, czy takowy wystepuje i - jezeli tak - zapoznac sie z nim.
  9. Uzytkownik ma obowiazek dostosowac sie do polecen Administratora nawet w przypadku, gdy Regulamin Forum stanowi inaczej.

§3 PRAWA I OBOWIAZKI UZYTKOWNIKA, PROFIL UZYTKOWNIKA

  1. Kazdy Uzytkownik moze posiadac tylko jedno konto. Posiadanie kilku aktywnych kont bedzie skutkowalo blokada wszystkich powiazanych kont.
  2. W przypadku wspóldzielenia komputera badz adresu IP, nalezy niezwlocznie po rejestracji zglosic ten fakt Administracji Forum.
  3. Administracja ma prawo ingerowac w nicki uzytkowników w specjalnych wypadkach (np. nick zbyt podobny do nicku Administratora) - uzytkownik zostanie poinformowany o fakcie.
  4. Kazdy Uzytkownik ma obowiazek szanowac wszystkich uczestników Forum.
  5. Niedopuszczalne jest zamieszczanie przez Uzytkowników na Forum tresci uznawanych powszechnie za naganne moralnie.
  6. Zabronione jest nawiazywanie do upadlych, istniejacych badz powstajacych serwerów Metin2 oraz ich forów.
  7. Uzytkownik powinien formulowac swoje wypowiedzi w sposób jasny i zrozumialy dla pozostalych Uzytkowników Forum.
  8. Uzytkownik widzac osobe lamiaca Regulamin powinien zglosic fakt do Administracji korzystajac z opcji "Zglos".
  9. Kazdy Uzytkownik ma prawo dostosowac profil wedlug wlasnego uznania. Poszczególne "opcje" beda odblokowywane wraz z postepami (reputacja, posty, nagrody).
  10. Zaden element profilu nie moze nawiazywac do tresci uznawanych powszechnie za naganne moralnie i/lub lamac postanowien Regulaminu.
  11. Nazwa Uzytkownika nie moze byc podobna i nawiazywac do nicków Administracji.

 

§4 TEMATY ORAZ POSTY

  1. Przed zalozeniem nowego watku na Forum, nalezy sprawdzic, czy nie zostal juz taki przez kogos wczesniej zalozony.
  2. Nazwa tematu musi byc adekwatna do jego tresci, a tresc musi byc pisana jezykiem zrozumialym dla wszystkich.
  3. Tematy nalezy zakladac w odpowiednich dla nich dzialach, w przeciwnym razie beda przenoszone do kosza.
  4. Odswiezanie tematów mozliwe jest po uplywie 24h.
  5. Umieszczajac plik nalezy do niego dolaczyc skan.

§5 STATUSY

  1. Statusy sa czescia profili i podlegaja punktowi §3.
  2. Zabrania sie wszelkiego rodzaju "wyscigów" - umieszczania identycznych statusów, aby byc wyzej w widgecie najnowszych statusów.
  3. Statusy regulowane sa przez zasady moralnosci oraz etyke.
  4. Statusy sa strefa publiczna.
  5. Zezwala sie na statusy o tematyce handlowej - komunikujace chec sprzedania, kupna badz wymiany. Takowe statusy nie moga zawierac tresci zakazanych [wiecej w §2].

§6 KOMUNIKATOR (WIADOMOsCI PRYWATNE)

  1. Wiadomosci prywatne [„PW”] stanowia czesc prywatna.
  2. Wiadomosci prywatne nie sa moderowane przez moderacje forum w sposób bezposredni.
  3. System wiadomosci prywatnych podlega Regulaminowi Forum w sposób nie bezposedni, a posredni. Wykroczenia nie sa scigane „z urzedu”, a „na wniosek/zadanie”.
  4. Wiadomosci prywatne moga byc moderowane przez moderacje w sposób posredni - na zadanie uzytkownika, który moze nie zgadzac sie na tresci nieregulaminowe.

§7 FORUMOWY CZAT (CHATBOX)

  1. Chatbox jest forma chatu dyskusyjnego.
  2. Zakazuje sie wysylania ciagiem wiecej niz 3 wiadomosci.
  3. W czasie rozmów na Chatboxie obowiazuje netykieta oraz kodeks moralny.
  4. Surowo zabrania sie tworzenie wiadomosci, które moga utrudnic innym Uzytkownikom korzystanie z czatu (tj. Wklejanie filmów w postaci odtwarzacza, uzywanie zbyt wielkiego rozmiaru czcionki, wiadomosci rozjezdzajace sie na ekranie oraz obrazy/animacje zawierajace odglosy (swf).
  5. Zabrania sie wywolywania klótni na Chatboxie. Osoby zaklócajace porzadek beda otrzymywac blokady na chat. Czas blokady jest ustalany indywidualnie przez administratora blokujacego.
  6. Zabrania sie przenoszenia spraw prywatnych na czat publiczny.
  7. Surowo zabronione sa wszelakie próby handlu, zwlaszcza wklejanie linków do tematów z subforum "Rynek".
  8. Rozmowy na Chatboxie sa moderowane przez Administracje. Wykroczenia wzgledem regulaminu skutkowac beda: Usunieciem/zmodyfikowaniem wpisów i/lub blokada stala/czasowa.
  9. Czas trwania opcjonalnej blokady na Chatbox zalezna jest od Administratora lub Moderatora nakladajaca blokade i uzytkownikowi przysluguje prawo do odwolania sie Administratora Forum w przypadku, gdy osoba nakladajaca blokade byl Moderator Forum.

 

§8 TARYFIKATOR KAR

  • Ostrzezenie slowne:
    Punkty karne: 0 punktów karnych.
     
  • Tresc nieadekwatna:
    Punkty karne: Od 1 do 5 punktów karnych.
     
  • Niechciane wiadomosci:
    Punkty karne: Do 10 punktów karnych.
    Dodatkowa kara: Moderacja zawartosci do 24 godzin.
     
  • Tresci o charakterze reklamowym lub o tematyce handlowej:
    Punkty karne: Do 24 punktów karnych.
    Dodatkowa kara: Stale zawieszenie konta.
     
  • Tresci wulgarne (wulgaryzmy):
    Punkty karne: Od 5 do 10 punktów karnych.
    Opcjonalna kara: Zawartosc wylaczona do 24 godzin.
     
  • Publiczne klótnie:
    Punkty karne: Od 5 do 15 punktów karnych.
    Opcjonalna kara: Zawieszenie konta do 2 dni (48 godzin).
     
  • Tresci niewlasciwe oraz wulgarne (pornografia, rasizm, etc.):
    Punkty karne: Od 10 do 20 punków karnych.
    Opcjonalna kara: Zawartosc wylaczona do 7 dni.
     
  • Obraza czlonka obslugi forum lub gry:
    Punkty karne: Od 5 do 20 punktów karnych.
    Opcjonalna kara: Zawieszenie konta do 24 godzin.
     
  • Posiadanie wiekszej ilosci aktywnych kont (multikonto):
    Punkty karne: 24 punkty karne.
    Dodatkowa kara: Stale zawieszenie wszystkich powiazanych kont.
     
  • Wykroczenia przeciwko polityce prywatnosci:
    Punkty karne: Do 24 punktów karnych.
    Dodatkowa kara: Zawieszenie konta nawet na zawsze.

 

§9 INFORMACJE KONCOWE

  1. Tematy nieaktywne przez 7 dni beda zamykane.
  2. Tematy rozwiazane beda przenoszone do specjalnych archiwów (jezeli dany dzial takowy posiada).
  3. Tematy nieregulaminowe i niedopuszczalne na forum (razaco lamiace zasady moralne, prawne etc.) beda usuwane z forum.
  4. W przypadku nadania nieslusznego ostrzezenia, Uzytkownik ma mozliwosc odwolania sie od niego w ciagu 7 dni od jego nadania.
  5. Taryfikator kar [patrz §8] okresla kary nakladane przez czlonków obslugi forum za lamanie powyzszego zbioru zasad.
  6. Konto uzytkownika zostaje automatycznie zablokowane na 30 dni po przekroczeniu 24 punktów karnych (o ile nalozona kara nie stanowi inaczej).
  7. Podane w §8 "Dodatkowe kary" oraz "Opcjonalne kary" sa karami maksymalnymi dla danego wykroczenia.
  8. Forum stosuje nastepujace rodzaje kar, podane od najlagodniejszej do najostrzejszej: Moderacja postów [tresci opublikowane przez uzytkownika sa niewidoczne dla innych (za wyjatkiem czlonków obslugi forum) dopóki czlonek zalogi go nie zatwierdzi], Wylaczenie (mozliwosci tworzenia) zawartosci (uzytkownik nie moze stworzyc nowej zawartosci dopóki kara trwa) oraz Zawieszenie konta (uzytkownik nie moze przegladac forum dopóki kara trwa).
  9. Trwale zawieszenie konta moze zostac zdjete po wplynieciu wniosku o zniesienie, decyzje o zniesieniu trwalego zawieszenia konta podejmuje audyt administracji.
  10. Powyzszy zbiór zasad moze w przyszlosci ulec zmianie. Administracja zobowiazuje sie powiadomic o tym fakcie w mozliwie jak najlepszy sposób.
×
×
  • Utwórz nowe...