Skocz do zawartości
Dnia 22.08.2019 aktualizujemy nasz Regulamin Forum i Politykę prywatności ×
  • WpumOJc.png

    G0PvYdu.png
    Serwer Altric.eu to serwer Easy/Medium, jednak posiada on łatwiejsze, jak i trudniejsze elementy rozgrywki:


    Maksymalny Poziom: 200
    Maksymalne Punkty Statystyk: 125

    System Szarf: Z absorpcją 

    Średnie Obrażenia: Maks 75%

    Dodano "Toogle" skilli aktywnych.
    tzw. Śmieci zostały usunięte z dropu.

    Każde królestwo posiada ten sam chat.
    Szybsze znikanie potworów po ich śmierci.

    Ilość stron w ekwipunku: 4, można zwiększyć do 5.
    Na serwerze występują dwa królestwa, Shinsoo i Jinno.
    Umiejętności Podstawowe: 17 -> G1, potem Kamienie Duchowe.
    Umiejętności Specjalne: Dowodzenie i Polimorfia zostały odświeżone.

    Nowe Umiejętności: Występuje 10 rodzajów umiejętności pasywnych i 12 nowych umiejętności gildii.
    Ekwipunek: Na start otrzymujemy ekwipunek z bonusami ekwipunku na ~30 poziom.
    Limity: Yang: 999.999.999.999 | PO: 2.000.000.000 | Stack: 5.000 | Ranga: 10.000.000
    Na serwerze występuje 6/7 bonus. (Można go dodać jedynie do podstawowego ekwipunku)
    Ekwipunek EXP na 75 poziom można zdobyć z Umarłego Rozpruwacza (DT zostało skrócone w dużym stopniu)
    Podstawowe funkcje takie jak Marmury Polimorfii, Depozyt, BonusSwitcher, Kosz etc. zostały umieszczone w Panelu Bocznym.

    Na serwerze dostępnych jest 6 kanałów.

    W ekwipunku EXP nie można zadawać obrażeń ludziom

    Zwoje Misji mają różne kolory w zależności od ich rodzaju.
    Po śmierci postać odradza się z maksymalnym poziomem życia.

    Wszystkie potwory podchodzą pod postać i nie są zdatne na bugowanie.

    NKTzcyT.png

    Strona Główna  Rejestracja  Download

    Forum • Fanpage serwera  Grupa

    7TlLxuP.png

    Start Otwartych Beta Testów planowany jest na 09.08.2019 o godz. 18:00

    eDUoFw9.png

    logowanie.pngwybór.png

    loading.pnggui.png
    qbF0IeQ.png

    70005.png Otrzymywany EXP został napisany od nowa, nie będzie się ,,cofał'' przy zbyt dużym bonusie. Poziom trudności zwiększa się progresywnie. 70005.png
    70043.png Drop przedmiotów został przystosowany do poziomu trudności rozgrywki, każdy przedmiot można zdobyć niezależnie od poziomu postaci70043.png
    71017.png Drop Yang został powiększony, zostały wprowadzone do dropu Srebrne Sztabki oraz Złote Sztabki, które są odpowiednikiem 2KK i 5KK Yang. 71017.png

    zV5aJ8u.png

    Możliwości zwiększenia zdobywanego doświadczenia:

     

    Pierścienie Doświadczenia

    Aby postawić sprawę jasno postanowiliśmy edytować standardowe pierścienie.

    Na serwerze występują trzy Pierścienie Doświadczenia:

    Pierścień 30-minutowy - Zwiększa on zdobywane doświadczenie o 50%, bardzo łatwo go zdobyć.

    Pierścień 3-godzinny - Zwiększa on zdobywane doświadczenie o 50%, jest dostępny w sklepie za punkty rangi.

    Pierścień 1-godzinny - Zwiększa on zdobywane doświadczenie o 100%, bardzo trudny do zdobycia.

    Wszystkie pierścienie można ze sobą łączyć.

     

    Bonus Doświadczenia (Bonus DOŚ)

    Bonus ten można umieścić w przedmiotach takich jak Buty, Tarcza oraz Naszyjnik, można go dodać do przedmiotów premium (wierzchowiec), oraz rozwinąć go jako umiejętność pasywną.

    Jego działanie zostało odbugowane w stu procentach, oraz zmodyfikowane, bonus ten działa jak dodatkowy Pierścień Doświadczenia, czyli zwiększa on nasze doświadczenie o 30%, wartość posiadanego bonusu zwiększa naszą szansę na otrzymanie tych 30% doświadczenia.

    Przykładowo jeśli posiadamy 25% Bonus DOŚ, to mamy 25%, że następny pokonany potwór da nam 30% więcej doświadczenia.

    Bonus DOŚ można zwiększyć do 100%, oznacza to, że z każdego pokonanego potwora zdobędziemy dodatkowe 30% doświadczenia.

     

    Pakiet VIP

    Klasyczny pakiet VIP zwiększający zdobywane doświadczenie o 50%

     

    Event: Raty Serwerowe

    Event, który polega na zwiększeniu zdobywanego doświadczenia o ilość ustaloną podczas eventu.

    Q8eerCo.png

    Postać na start otrzymuje ekwipunek z silniejszymi bonusami, broń startowa posiada średnie obrażenia.
    Startowo otrzymujemy również konia militarnego oraz wierzchowca.

    00290.png11240.png12220.png13040.png14100.png16100.png17100.png15100.png71171.png

    1wdCfYm.png

    5dl0C23.pngJel1eZY.png

    O5TLNe3.pngwysE5kj.png

    9nBWnpx.pngLabI87H.png

    mboZPNl.png2RySt0U.png

    scyuwx5.pngCwKnhny.png

    wV8yt8I.png

    gKMBvZF.pngEzRxZSp.png

    MTtAYmT.pngEGsZgW9.pngT5EpUbY.png

     

    Cnz6OWn.png

    Aby ułatwić wam kontakt z Administracją wprowadzona została opcja wyświetlania Teamu w liście znajomych.

    QVUiigl.png

    Stare dobre miasta pierwsze i drugie zostały nieco odświeżone, stary plan miast pozostał, jednak został on ulepszony nowymi budynkami, roślinnością, pomnikami oraz podłożem.

     

    gLX2Ti8.png

    jinnom1.pngjinnom1.png

    mfDsLfB.png

    jinnom2.pngjinnom2.png

    VBpG4a4.png

    shinsoom1.pngBez-nazwy-1.png

    XRIGubu.png

    shinsoom2.pngshinsoom2.png

    bSSrHtA.png

    Mapy zostały odświeżone, oprócz podstawowych map postanowiliśmy zaprezentować wam mapy, które zostały edytowane.

    VXYyngd.png
    Boss: Królowa Pająków    Metin: Pajęcze Jajo

    k5PTjDy.png
    Boss: Władca Duchów Drzew    Metiny: Tu-Young, Jeon-Un

    YrxhgCx.png
    Bossy: Generał Yonghan - Podły Generał Yonghan    Metin: Metin Wygnanych

    t1ZKTfp.png
    Bossy:
    Książe Ogrów - Podły Książe Ogrów    Metin: Metin Zapomnienia

    mQJLspD.png
    Bossy:
    Bogini Upadłych - Podła Bogini Upadłych    Metin: Metin Upadłych

    VDWlCMf.png
    Bossy:
    Król Pustyni, Lenart - Podły Król Pustyni, Lenart    Metin: Metin Lenarta

    TIpWl6j.png
    Bossy:
    Psi Władca, Emilian - Podły Psi Władca, Emilian    Metin: Metin Emiliana

    zu9Iis7.png

    Dungeony zostały podzielone na dungeony podstawowe, oraz dungeony grupowe.
    Dungeony grupowe nie są konieczne w przypadku ulepszania ekwipunku, oferują one jedynie większą ilość ulepszaczy z dungeonów o podobych poziomach.

     

    Dungeony Podstawowe:

    XOiqOva.png

    Wymagany Poziom: 75    Wymagana Przepustka: Brak

     

    Przebieg Dungeonu:

    Pokonaj Króla Demonów → Zniszcz 4 Metiny Śmierci → Pokonaj Umarłego Rozpruwacza

    ZM3wTYv.png

    Wymagany Poziom: 100    Wymagana Przepustka: RhDQF4l.png Naszyjnik Gigantów

     

    Przebieg Dungeonu:

    Pokonaj 3 Metiny Gigantów → Pokonaj 200 potworów → Pokona Króla Wobbe

    4vMsXDn.png

    Wymagany Poziom: 125    Wymagana Przepustka: FPJ7SRl.png Kryształ Lemura

     

    Przebieg Dungeonu:

    Pokonaj 400 Potworów → Zniszcz 2 Metiny Lemurów → Pokonaj Barona Lemurów

    EXca7xf.png

    Wymagany Poziom: 150    Wymagana Przepustka: VqgojnN.png Ostrze Gnolla

     

    Przebieg Dungeonu:

    Pokonuj potwory dopóki nie zdobędziesz Kawałka Mapy → Pokonaj Gnolla Majora → Pokonaj 300 Potworów → Pokonaj Gnolla Generała

    E4z4g2d.png

    Wymagany Poziom: 175    Wymagana Przepustka: I4JZATi.png Skrzydło Mantykory

     

    Przebieg Dungeonu:

    Pokonaj 500 Potworów → Zniszcz 2 Metiny Selendrium → Pokonaj 3 Sługów Rakszasy → Pokonaj Rakszasa

     

    Dungeony Grupowe:

    e8UvLZF.png

    Wymagany Poziom: 100 Minimalna liczebność grupy: 2 Wymagana Przepustka: mL4SM4f.png Kryształowy Klucz x9

     

    Przebieg Dungeonu:

    Pokonaj 800 Potworów → Pokonaj Generała Huashina → Pokonaj 3 Silne Lodowe Wiedźmy  

    → Pokonaj Metina Zemsty, Góry, Pychy oraz Samotności → Pokonaj właściwy Posąg Smoka 

    → Pokonaj Berana-Setaou

    cPomaFu.png

    Wymagany Poziom: 150    Minimalna liczebność grupy: 2    Wymagana Przepustka: mL4SM4f.png Kryształowy Klucz x24

     

    Przebieg Dungeonu:

    Zdobądź 4 Kawałki Mapy i użyj ich na pomnikach → Pokonaj Zaklętego Tytana Mauzoleum 

    → Pokonuj potwory aby odszyfrować Kod  → Udaj się do Lee Chunga i zdaj mu raport 

    → Zniszcz 4 Kamienie Mauzoelum → Pokonaj Reinkar. Tytana Mauzoleum → Pokonaj Jotuna Thryma

    yfsTGOp.png

    Wymagany Poziom: 200    Minimalna liczebność grupy: 2    Wymagana Przepustka: mL4SM4f.pngKryształowy Klucz x48

     

    Przebieg Dungeonu:

    Pokonaj prawidłowego potwora → Zdobądź Kamienie Otwarcia i otwórz 4 Pieczęcie. → Pokonaj 4 Smocze Jaja

     → Pokonaj Złotego Sługę Segal → Pokonaj Smoczego Tytana - Króla Segal

    *Smoczego Tytana - Króla Segal można zabić tylko za pomocą ekwipunku PVP, wyposażenie EXP nie zadaje mu obrażeń*


    tCmr9lj.png

    Ekwipunek został dostosowany tak, aby zbalansować nowoczesność z prostotą.

    nRwr8UL.png
    95A9ADa.png3nxnGam.pngsCIk37Y.pngJmeadpu.png

    6WU9zG2.pngvYshI69.png

    VVopjKR.pngnLPcCmw.png

    U2FMtQO.pngsDC7xme.png

    WIbkF5U.pnggbEIZ9r.png

    5Oj3ES0.png

    eb4qLSV.png5iQWGKS.png

    MEJscC5.pngJ5H7Cim.png

    n0nPdKd.pngxPEk1DQ.png

    OBy5ZNN.pngema8Wnw.png

    VFGjrO1.pngpkHTbXA.png

    aMT99AX.pngO7bDKwi.png

    hbGt20q.png

    nRwr8UL.png      

    Ekwipunek z Niebiańskich Łez

    vzRjaAa.png

     

    Rubinowy Ekwipunek

    wJ7HlLi.png

     

    Granatowy Ekwipunek

    F1Y1Phg.png

     

    Szmaragdowy Ekwipunek

    ToljXWI.png

     

    Szafirowy Ekwipunek

    BBuisP4.png

     

    Ekwipunek Zodiaku

    q2yj4sz.png

    5Oj3ES0.png

    Ekwipunek Kryształu Duszy

    qt82vDj.png

     

    Krwisty Ekwipunek

    7D9wUVa.png

     

    Ekwipunek Błękitu

    CZ6mU9K.png

     

    Ekwipunek Ciemności

    C4xsEC6.png

     

    Ekwipunek Feniksa

    X3B3yzh.png

     

    Ekwipunek Determinacji

    Cihn0qO.png

    Oe6HG49.png

    Jednym z dodatków jaki oferuje nasz serwer są pasy i sygnety.
    Ulepszanie pasów i sygnetów odbywa się w sposób odmienny od pozostałego ekwipunku.
    Przedmioty te posiadają specjalne bonusy, a w przypadku sygnetu można do niego dodać Średnie Obrażenia oraz Obrażenia Umiejętności.

    Pasy zdobyć można z Wyzwań Grupowych, Sygnety natomiast z Bossów znajdujących się na mapach.

     

    5G0rcr1.png 

    2S3eosA.png

     

    AMc7b19.png

    2KHkvmf.png

    X4HTNbx.png

    Szarfy posiadają system absorpcji, maksymalny procent podczas wytworzenia szarfy to 20%, można go zwiększyć do 25% poprzez łączenie szarf unikatowych.

    Na serwerze występuje aż 17 rodzajów szarf, w tym dwie szarfy startowe oraz jedna szarfa eventowa.

     

    4CzbaL0.gif

    85004.png ↔ 85008.png

     

    7tQUt15.gifSPfWRPe.gif

    ↖ 85011.png85012.png85013.png85014.png     85015.png85016.png85017.png85018.png 

     

    c9nPF8m.gif

    85021.png85022.png85023.png85024.png

     

    3iNZx2u.gifAOCZdgS.gif

    ↖ 86001.png86002.png86003.png86004.png                         86005.png86006.png86007.png86008.png 

     

    f0mLUX9.gifptrPepV.gif

    ↖ 86011.png86012.png86013.png86014.png                         86015.png86016.png86017.png86018.png

     

    7aIn4l9.gifHb7KEBC.gif

    ↖ 86021.png86022.png86023.png86024.png                         86025.png86026.png86027.png86028.png

     

    g8i0lfJ.gif07Vh7l2.gif

    ↖ 86031.png86032.png86033.png86034.png                         86035.png86036.png86037.png86038.png

     

    oALZAwX.gifTC0kaTJ.gif

    ↖ 86041.png86042.png86043.png86044.png                         86045.png86046.png86047.png86048.png

     

    5zP4no0.gifbEtuaYe.gif

    ↖ 86051.png86052.png86053.png86054.png                         86055.png86056.png86057.png86058.png

    aydwBEj.png

    Szarfy na serwerze Altric są oparte na systemie Absorpcji, oznacza to, że szarfy pobierają procent bonusów z wykorzystanej przy absorpcji broni lub zbroi.

     

    EzRxZSp.png

    1. Wytwarzanie Szarf

    Szarfę wytworzyć można u NPC Theowahdan, potrzebujemy do tego Instrukcji szarfy, oraz dwudziestu kolorowych sukien.

    Instrukcję zakupić można u Theowahdana, sukna natomiast możemy dropnąć z Bossów, czy Skrzyń.

    Oprócz tych przedmiotów do wytworzenia potrzebne nam będzie 50.000.000 Yang.

    Na wytworzenie szarfy mamy 100%

    r4mZbo0.gif

    2. Łączenie Szarf

    Wytworzone szarfy są jednak jedynie na poziomie Prostym, możemy go podnieść do Dostojnej, Zacnej oraz ostatecznie do Unikatowej.

    Do połączenia szarf potrzebujemy dwóch szarf prostych, rodzaj szarfy nie jest ważny.

    (Jeżeli posiadamy np. Szarfę Księcia oraz Szarfę Wu, a chcemy ulepszyć Szarfę Wu, należy ją umieścić w  górnym slocie "Szarfa 1")

    Do wytworzenia szarfy Dostojnej potrzebujemy dwie szarfy Proste, do Zacnej potrzebujemy dwie szarfy Dostojne, do Unikatowej dwie Zacne.

    Proces kombinacji szarf może się nie powieść.

    cim2uAr.gif

    3. Wzmacnianie Absorpcji

    Po odpowiedniej ilości połączeń szarf otrzymamy szarfę Unikatową, jej poziom absorpcji jest losowy.

    Z wytwarzania szarf mamy szansę zdobyć szarfę Unikatową z poziomem absorpcji od 11 do 20%, procent ten można jednak podnieść do 25%.

    Aby wzmocnić absorpcję szarfy należy udać się do Theowahdana, i połączyć w kombinacji dwie szarfy Unikatowe, po udanym wzmocnieniu szarfy procent Absorpcji zwiększy się.

    Przykładowo: Mamy szarfę króla (Unikat.) z poziomem absorpcji: 17%, po połączeniu dwóch szarf unikatowych mamy szansę na zwiększenie poziomu absorpcji, wartość ta w przypadku naszej szarfy waha się pomiędzy 17% a 22%

    Proces wzmocnienia może się nie powieść.

    ZQYZXfA.gif

    4. Absorpcja przedmiotu

    Po uzyskaniu zadowalającego procentu absorpcji możemy zaabsorbować do szarfy wybrany przedmiot (Broń lub Zbroję).

    W zależności od poziomu absorpcji dany procent bonusów z przedmiotu zostanie zaabsorbowany do szarfy.

    Przedmiot który zostaje przez nas absorbowany zostanie zniszczony.

    Przykładowo: Jeśli mamy Szarfę Króla (Unikat.) 25% Absorpcji, i zaabsorbujemy przedmiot z bonusami: Wartość Ataku 400-600, Średnie Obrażenia 60% i Silny Przeciwko Ludziom 10%, to nasza szarfa będzie posiadać 25% tych bonusów, czyli Wartość Ataku 100-150, Średnie Obrażenia 15% oraz Silny Przeciwko Ludziom 2%.

    Silny Przeciwko Ludziom zostanie w tym przypadku zmniejszony z 2.5% do 2% ponieważ bonusy są zawsze zaokrąglane w dół.

    xbVevC5.png

    Alchemia na serwerze Altric.eu została potraktowana nieco inaczej niż na innych serwerach.
    Wszystkie kamienie alchemii możemy wyłowić, wydropić z wysokopoziomowych bossów lub wytworzyć u Seona-Pyeonga, potrzebujemy do tego 5000UjeV6qh.pngDuszy Run, 5000rXjRNmN.pngSkruszonych Kamieni, 50050513.pngKamieni Duchowych oraz 5.000.000.000 Yang
    Alchemia jest jednym z tych systemów, które ulepszenie do perfekcji będzie stanowić spore wyzwanie, lecz bonusy które są one w stanie zaoferować są tego warte.

    9W7SWgU.pngE01PyPu.pngZ6kkyJ3.pngxMBPGyO.png9qHFFef.png

    Alchemia dzieli się na 5 poziomów oraz rodzajów

    Poziomy: Uszkodzona, Zwyczajna, Porządna, Niezwykła oraz Doskonała.
    Rodzaje: Magiczna Runa, Ognista Runa, Świetlista Runa, Wodna Runa oraz Lodowa Runa

    Bonusy:

     

    Uszkodzona:
    N5eeNwZ.pngWodna Runa    Silny Przeciwko Potworom +10%
    JR6PRCe.pngMagiczna Runa    Silny Przeciwko Ludziom +10%
    zTN6isk.pngOgnista Runa    Maks. PŻ +5000
    3ujdYA4.pngŚwietlista Runa    Wartość Ataku +50
    t4NVUQg.pngLodowa Runa    Wartość Magicznego Ataku +25

     

    Zwyczajna:
    r3T41lS.pngWodna Runa    Silny Przeciwko Potworom +20%
    PkjLFAD.pngMagiczna Runa    Silny Przeciwko Ludziom +20%
    0mu7kG2.pngOgnista Runa    Maks. PŻ +15000
    emOKgbh.pngŚwietlista Runa    Wartość Ataku +150
    s6i3XN4.pngLodowa Runa    Wartość Magicznego Ataku +75

     

    Porządna:
    3vdeAMI.pngWodna Runa    Silny Przeciwko Potworom +30%
    o7kcg0k.pngMagiczna Runa    Silny Przeciwko Ludziom +30%
    X1dzVHu.pngOgnista Runa    Maks. PŻ +30000
    vpe4RGR.pngŚwietlista Runa    Wartość Ataku +250
    iGoJUrF.pngLodowa Runa    Wartość Magicznego Ataku +125

     

    Niezwykła:
    L1Q2xRA.pngWodna Runa    Silny Przeciwko Potworom +40%    Silny Przeciwko Metinom +5%    Silny Przeciwko Bossom +5%
    WWSFcVW.pngMagiczna Runa    Silny Przeciwko Ludziom +40%    Odporność na Ludzi +5%
    cnMxryq.pngOgnista Runa    Maks. PŻ +45000    5% Obrażeń będzie dodanych do PŻ
    hru83cv.pngŚwietlista Runa    Wartość Ataku +400    Szansa na Cios Krytyczny +15%
    0Bk0kgs.pngLodowa Runa    Wartość Magicznego Ataku +200    Szansa na Przeszywające Uderzenie +15%

     

    Doskonała:
    9W7SWgU.pngWodna Runa    Silny Przeciwko Potworom +50%    Silny Przeciwko Metinom +10%    Silny Przeciwko Bossom +10%
    E01PyPu.pngMagiczna Runa    Silny Przeciwko Ludziom +50%    Odporność na Ludzi +10%
    Z6kkyJ3.pngOgnista Runa    Maks. PŻ +60000    10% Obrażeń będzie dodanych do PŻ
    xMBPGyO.pngŚwietlista Runa    Wartość Ataku +550    Szansa na Cios Krytyczny +30%
    9qHFFef.pngLodowa Runa    Wartość Magicznego Ataku +275    Szansa na Przeszywające Uderzenie +30%

    IBCUE4i.png

    Talizmany to specjalne przedmioty, które można ulepszać aż dwieście razy.

    96qYkhr.png     UNW1NGh.png

    Talizman Zodiaku zwiększa bonusy przeciwko ludziom.
    Talizman Determinacji zwiększa bonusy przeciwko potworom.

    Talizman może posiadać maksymalnie 8 bonusów, każdy bonus można dodać w zależności od poziomu talizmanu.

     

    Bonusy Wbudowane talizman otrzymuje od startu, i zależnie od jego poziomu ma ich coraz więcej.

    Bonusy Wbudowane:

    Talizman +0 - 1 Bonus Wbudowany

    Talizman +75 - 2 Bonusy Wbudowane

    Talizman +150 - 3 Bonusy Wbudowane

     

    Bonusy wbudowane Talizmanu Determinacji - Silny Przeciwko PotworomSzansa na Cios Krytyczny, Odporność na Bossy

    Bonusy wbudowane Talizmanu Zodiaku - Maks PŻ, Szybkość Zaklęcia, Odporność na Ludzi

     

    Bonusy Dodatkowe można dodać Wzmocnieniem Przedmiotu, również wymagany jest do tego poziom talizmanu.

    Bonusy Dodatkowe:

    Talizman +40 - 1 Bonus Dodatkowy

    Talizman +80 - 2 Bonusy Dodatkowe

    Talizman +120 - 3 Bonusy Dodatkowe

    Talizman +160 - 4 Bonusy Dodatkowe

    Talizman +200 - 5 Bonusów Dodatkowych

     

    Bonusy dodatkowe Talizmanu Determinacji - Silny Przeciwko Metinom, Silny Przeciwko Bossom, Maks PŻ, Odporność na Potwory, Wartość Ataku

    Bonusy dodatkowe Talizmanu Zodiaku - Silny Przeciwko Ludziom, Odporność na Cios Krytyczny, Odporność na Cios Przeszywający, Wartość Ataku, Wartość Magicznego Ataku

     

    Talizmany można ulepszać za pomocą Zwoju Wzmocnienia Talizmanu

    AodqMkj.png

    Zwój ten wytworzyć można u Kowala, do wytworzenia potrzeba 10x Magiczny Metal+

    Do ulepszenia talizmanu potrzebne są Rudy, oraz w zależności od poziomu talizmanu Ulepszacze z Map.

     

    Przedmiot ten można zdobyć jedynie z Dungeonów.

    KUcZruY.png

    Nudne i staroświeckie efekty level-upa, czy "świecenie" broni zostały zastąpione nowymi.

     

    Oto one:

    5GnGMny.gifXphKUmn.gif

    FXxL7F2.gifvqLyf35.gif41d2773.gifVfTjCcU.gif

    DjnHDpz.gif

    T2Y7i7s.png

    Analizy Biologa to ciąg misji opierający się na dostarczaniu Biologowi Chaegirabowi potrzebnych mu przedmiotów.

    Każdy przedmiot ma 50% szans na przyjęcie, lecz można go podnieść do 75% za pomocą Eliksiru Biologa, lub do 100% za pomocą Eliksiru Biologa+.

     

    Przedmioty wymagane do ukończenia misji biologa:

     

    Przedmiot:mIMSaem.pngBłękitny Dzban

    Poziom Misji: 50

    Wymagana ilość: 10

    Mapa: Wąwóz Pająków

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Obrona +100

     

    Przedmiot:LmYLeIq.pngSkórzany Pasek

    Poziom Misji: 80

    Wymagana ilość: 15

    Mapa: Ziemia Wygnanych

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Wartość Ataku +100 | Wartość Magicznego Ataku +50

     

    Przedmiot:tfmNr7T.pngTytanowe Pierścienie

    Poziom Misji: 100

    Wymagana ilość: 20

    Mapa: Góry Zapomnienia

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Silny Przeciwko Potworom +10%

     

    Przedmiot:lub3em4.pngKryształowy Posążęk

    Poziom Misji: 110

    Wymagana ilość: 25

    Mapa: Góry Zapomnienia

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Maks PŻ +5000

     

    Przedmiot:DUeDPyO.pngSrebrna Moneta

    Poziom Misji: 125

    Wymagana ilość: 30

    Mapa: Wyżyna Upadłych

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Silny Przeciwko Ludziom +10%

     

    Przedmiot:ZHKeaCd.pngKryształowe Szpony

    Poziom Misji: 135

    Wymagana ilość: 35

    Mapa: Wyżyna Upadłych

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Odporność na Potwory +5%

     

    Przedmiot:54BTJsZ.pngMiedziany Medalion

    Poziom Misji: 150

    Wymagana ilość: 40

    Mapa: Pustynia Lenarta

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Statystyki +10

     

    Przedmiot:MjBRJi4.pngSymbol Ziemi

    Poziom Misji: 160

    Wymagana ilość: 45

    Mapa: Pustynia Lenarta

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Odporność na Ludzi +5%

     

    Przedmiot:lA6h1WE.pngKryształ Strachu

    Poziom Misji: 170

    Wymagana ilość: 50

    Mapa: Pustynia Lenarta

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Maks PŻ +10000

     

    Przedmiot:JyAUAcS.pngTotem Krzyku

    Poziom Misji: 175

    Wymagana ilość: 55

    Mapa: Kraina Emiliana

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Obrażenia Dodane do PŻ +5%

     

    Przedmiot:bdjkqhd.pngOrder Mrozu

    Poziom Misji: 185

    Wymagana ilość: 60

    Mapa: Kraina Emiliana

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Odporność na Magię +5%

     

    Przedmiot:ZIB3RuZ.pngKrwawy Rubin

    Poziom Misji: 185

    Wymagana ilość: 65

    Mapa: Kraina Emiliana

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Silny Przeciwko Ludziom +10%

    TW4TROI.png

    Analizy Kolekcjonera to ciąg misji opierający się na dostarczaniu Kolekcjonerowi Chaegirabowi potrzebnych mu przedmiotów.

    Każdy przedmiot ma 60% szans na przyjęcie, lecz można go podnieść do 85% za pomocą Eliksiru Kolekcjonera, lub do 100% za pomocą Eliksiru Kolekcjonera+.

    Przedmioty potrzebne kolekcjonerowi można zdobyć tylko z Bossów.

     

    Przedmiot:VjngP3r.pngSymbol Krwi

    Poziom Misji: 100

    Wymagana ilość: 20

    Mapa: Góry Zapomnienia

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Silny Przeciwko Potworom +10%

     

    Przedmiot:rXrdnmY.pngSymbol Mistrzów

    Poziom Misji: 113

    Wymagana ilość: 20

    Mapa: Góry Zapomnienia

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Średnie Obrażenia +8%

     

    Przedmiot:LjE0UMD.pngSymbol Mrozu

    Poziom Misji: 126

    Wymagana ilość: 25

    Mapa: Wyżyna Upadłych

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Obrażenia Umiejętności +8%

     

    Przedmiot:QiGTvVE.pngSymbol Piekieł

    Poziom Misji: 139

    Wymagana ilość: 25

    Mapa: Wyżyna Upadłych

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Silny Przeciwko Metinom +10%

     

    Przedmiot:UQDDmeZ.pngSymbol Porażki

    Poziom Misji: 152

    Wymagana ilość: 30

    Mapa: Pustynia Lenarta

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Silny Przeciwko Bossom +10%

     

    Przedmiot:cMARvSV.pngSymbol Strachu

    Poziom Misji: 165

    Wymagana ilość: 30

    Mapa: Pustynia Lenarta

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Odporność na Ludzi +5%

     

    Przedmiot:w09QjQI.pngSymbol Tajemnicy

    Poziom Misji: 178

    Wymagana ilość: 40

    Mapa: Kraina Emiliana

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Punkty Życia +12000

     

    Przedmiot:R5w4BBt.pngSymbol Wiatru

    Poziom Misji: 191

    Wymagana ilość: 40

    Mapa: Kraina Emiliana

    Czas: Bez Ograniczenia

    Nagroda: Silny Przeciwko Ludziom +10%

    9eK3HzM.png

    Przedmioty premium takie jak Kostiumy, Fryzury, Zwierzaki oraz Nakładki można zdobyć w dwóch okresach czasowych - 30 Dni oraz Stałe.
    Przedmioty Premium można zdobyć w grze, podczas eventów, oraz z Item-Shop.

    0oT6GDk.png

    m3JERkQ.png1UbQAGz.pngJ1rnx8B.png

    mOyYKO6.pnglU16MxI.png7kcuVHR.png

    VAPnk9O.pngrpyXJM5.png5kSv8o4.png

    ezV5u1F.pnghXinS4T.pngk16CLCF.png

    HSqmj3t.png53JrNfR.pngUfZxYx6.png

    7XSWZfX.png

    fH8snY8.pngV5cEGc1.png

    YMkqxjk.pngDB1v2Gc.png

    tnSbgE3.pngs4uvLUn.png

    MZaOxAo.png8h3J2hv.png

    bCtHFDm.pngWXSdh60.png

    XYz0X8V.pngHChR7M3.png

    eVm9F0v.png

    CF03pD1.pngmxrZ0En.pngMZV5GGg.png

    R5b5xzi.pngHTwgEj0.png8oqXOHi.png

    tprrlmh.png7XxhEZG.png74Gb7bM.png

    5BLYBsw.png

    DwWBcKn.pngla1dDhS.pngQBuwPgY.png

    DiqB0wQ.pngW3dLOY2.png9zqiIGe.png

    cFZJaSW.pngD7D6TPY.pngPcgqhgN.png 

    YPAm6A9.png

    Po osiągnięciu 5 poziomu postaci możliwy jest wybór klasy postaci, po wybraniu klasy postać otrzymuje punkty umiejętności.
    Umiejętności rozwijamy standardowo - Pkt -> G1 po czym możemy rozwinąć umiejętność do poziomu P za pomocą50513.pngKamieni Duchowych lub 50526.png Diamentu Duchowego.

    jVnJZ6A.png

    Umiejętności specjalne zostały edytowane, w tym przypadku wzmocnione:

    book_11.pngDowodzenie: Zwiększone zostały wartości bonusów, zbędne bonusy zostały zastąpione przydatniejszymi.
    book_07.pngPolimorfia: Bonusy polimorfii zostały poprawione, od teraz zwiększać będzie ona bonusy takie jak: Maks PŻ, Wartość Ataku i Silny Przeciwko Potworom

    E1uX0mI.png

    Umiejętności pasywne to dodatkowe umiejętności naszej postaci, jest ich 10:

     

    Mh9rr9b.pngLudobójca - Zwiększa obrażenia przeciwko Ludziom
    gmmGLwy.pngŁowca - Zwiększa obrażenia przeciwko Potworom
    zCkFErS.pngBossolog - Zwiększa obrażenia przeciwko Bossom
    BQHSrk2.pngMetinolog - Zwiększa obrażenia przeciwko Metinom
    MV6TZO0.pngZłodziej - Zwiększa szansę na drop przedmiotów
    qUfKcv7.pngNauczyciel - Zwiększa szanę na bonus doświadczenia
    ONumzIS.pngPrzedsiębiorca - Zwiększa szansę na drop yang
    MLamxE6.pngWojownik - Zwiększa wartość ataku
    Y3Jhsn6.pngMag - Zwiększa wartość magicznego ataku
    kTqNQ5B.pngSługa - Zwiększa ilość punktów życia

     

    Każdą z tych umiejętności można rozwinąć do poziomu P.

    Od 1 do M1 potrzebujemy jednej karty aby awansować na kolejny poziom.

    Od M1 do G1 potrzebujemy trzech kart aby awansować na kolejny poziom.

    Od G1 do P potrzebujemy sześciu kart aby awansować na kolejny poziom.

    F0iUiYe.png

    Ranga gra ważną rolę na serwerze, oprócz samego wyglądu ranga jest w stanie wzmocnić naszą postać o dodatkowe bonusy.
    Oprócz bonusów zaopatrzyć możemy się w specjalne przedmioty w sklepie u Natalii.
    Maksymalna ilość punktów rangi to 10.000.000, nie można jej tracić zabijając pozostałych graczy, oraz nie można jej w żaden sposób zbić na minus.

     

    Rangi dostępne na serwerze:

     

    0 Rangi - Nowicjusz - Brak bonusów
    1.000 Rangi - Początkujący - 100 Punktów Życia / 10 Wartości Ataku
    5.000 Rangi - Przyjazny - 500 Punktów Życia / 10 Wartości Ataku
    10.000 Rangi - Dobry - 1.000 Punktów Życia / 30 Wartości Ataku
    15.000 Rangi - Szlachetny - 1.500 Punktów Życia / 50 Wartości Ataku
    25.000 Rangi - Rycerski - 3.000 Punktów Życia / 50 Wartości Ataku
    50.000 Rangi - Waleczny - 6.000 Punktów Życia / 70 Wartości Ataku / 1% Średnich Obrażeń
    100.000 Rangi - Wojowniczy - 9.000 Punktów Życia / 110 Wartości Ataku / 3% Średnich Obrażeń
    150.000 Rangi - Heroiczny - 12.000 Punktów Życia / 130 Wartości Ataku / 5% Średnich Obrażeń
    250.000 Rangi - Magiczny - 15.000 Punktów Życia / 150 Wartości Ataku / 7% Średnich Obrażeń
    500.000 Rangi - Bohaterski - 20.000 Punktów Życia / 180 Wartości Ataku / 10% Średnich Obrażeń
    1.000.000 Rangi - Wspaniały - 25.000 Punktów Życia / 200 Wartości Ataku / 30 Wartości Magicznego Ataku / 10% Średnich Obrażeń
    2.000.000 Rangi - Mistrzowski - 30.000 Punktów Życia / 250 Wartości Ataku /  80 Wartości Magicznego Ataku / 10% Średnich Obrażeń / 1% Obrażeń Umiejętności
    3.500.000 Rangi - Perfekcyjny - 35.000 Punktów Życia / 250 Wartości Ataku / 80 Wartości Magicznego Ataku / 10% Średnich Obrażeń / 3% Obrażeń Umiejętności
    5.000.000 Rangi - Zdeterminowany - 40.000 Punktów Życia / 300 Wartości Ataku / 100 Wartości Magicznego Ataku / 12% Średnich Obrażeń / 5% Obrażeń Umiejętności
    7.500.000 Rangi - Władca - 45.000 Punktów Życia / 350 Wartości Ataku / 150 Wartości Magicznego Ataku / 15% Średnich Obrażeń / 7% Obrażeń Umiejętności
    10.000.000 Rangi - Legendarny - 50.000 Punktów Życia / 400 Wartości Ataku / 200 Wartości Magicznego Ataku / 20% Średnich Obrażeń / 10% Obrażeń Umiejętności

    ugmb8jh.png

    Kamienie dusz zostały odświeżone, edytowane zostały ich wartości.

    Kamień Duszy Magii został odnowiony i daje Odporność na Magię.
    Kamienie dusz posiadają poziomy od +0 do +5.

    Szansa na umieszczenie kamienia to 100%.

     

    Kamienie Dusz +0 +1 +2 → +3 → +4 → +5

    28000.pngKamień Duszy Penetr. - Szansa na przeszywające Uderzenie +8% → +10% → +15% → +20% → +30%  +40%
    28001.pngKamień Duszy Śmierci - Szansa na cios krytyczny +8% → +10% → +15% → +20% → +30%  +40%
    28002.pngKamień Duszy Powtórki - Szybkosć Zaklęcia +25% → +30% → +35% → +40% → +45%  +50%
    28003.pngKamień Duszy Wojownika - Silny Przeciwko Wojownikom +25% → +30% → +35% → +40% → +45%  +50%
    28004.pngKamień Duszy Ninja - Silny Przeciwko Ninja +25% → +30% → +35% → +40% → +45%  +50%
    28005.pngKamień Duszy Sury - Silny Przeciwko Surom +25% → +30% → +35% → +40% → +45%  +50%
    28006.pngKamień Duszy Szamana - Silny Przeciwko Szamanom +25% → +30% → +35% → +40% → +45%  +50%
    28007.pngKamień Duszy Potwora - Silny Przeciwko Potworom +8% → +10% → +15% → +20% → +30%  +40%
    28008.pngKamień Duszy Uchylenia - Szansa na blok ciosów +5% → +7% → +9% → +10% → +12%  +14%
    28009.pngKamień Duszy Uniku - Szansa na uniknięcie Strzały +5% → +7% → +9% → +10% → +12%  +14%
    28010.pngKamień Duszy Magii - Odporność na Magię +1% → +2% → +3% → +6% → +8%  +10%
    28012.pngKamień Duszy Obrony - Obrona +100 → +150 → +200 → +250 → +300  +400
    28013.pngKamień Duszy Przysp. - Szybkość Ruchu +30% → +35% → +40% → +45% → +50%  +55%
    28011.pngKamień Witalności - Maks PŻ +1000 → +4000 → +8000 → +12000 → +16000  +20000

    L8SevNB.png

    Kamienie Dusz, które umieścić można w tarczy, nie są tak łatwe do zdobycia (i ulepszenia) jak klasyczne kamienie.

    Kamienie te można zdobyć ze specjalnych Dungeonów oraz Areny Walk. Szansa na umieszczenie kamienia to 100%.

     

    Kamienie Dusz +0 +1 +2 → +3 → +4 → +5

    zpBtVQu.png Kamień Duszy Zodiaku - Silny Przeciwko Ludziom +10% → +15% → +20% → +25% → +30%  +50%

    dd14F0k.png Kamień Duszy Determinacji - Silny Przeciwko Potworom +10% → +15% → +20% → +25% → +30%  +50%

    kjawOKt.png Kamień Duszy Wulkanu - Maks PŻ +5000 → +10000 → +15000 → +30000 → +45000  +50000

    Uap9WmA.png

    Ulepszanie Kamieni Dusz może odbyć się jedynie u Seona-Pyeonga.

    Szansa na ulepszenie to 75%, kamień ulega zniszczeniu podczas niepowodzenia.

    Ulepszacze konieczne do zwiększenia mocy Kamienia Duszy to Skruszone Kamienie oraz Ozdobne Kamienie Szlachetne.

    W przypadku Kamieni Dusz do tarczy do ulepszenia potrzebować będziemy zwykłe ulepszacze.

    JYNJZTc.png

    RdpemZA.png
    Na serwerze oprócz standardowych metod ulepszania możemy spotkać Magiczne Metale + i ++

     

    25040.png Zwój Błogosławieństwa - W przypadku niepowodzenia nie tracimy przedmiotu, jednak spada on o poziom w dół.

    30064.png Magiczny Metal - W przypadku niepowodzenia nie tracimy przedmiotu, oraz nie spada on o poziom w dół.

    RhAEvDq.png Magiczny Metal+ - Działanie Magicznego Metalu oraz dodatkowe 10% szansy na ulepszenie.
    ueC8VlD.png Magiczny Metal++ - Działanie Magicznego Metalu oraz po niepowodzeniu nie są zużywane ulepszacze.

    AodqMkj.png Zwój Wzmocnienia Talizmanu - Zwój służący jednie do ulepszania Talizmanów.

    TJ1JlaS.png

    System łowienia został przez nas w 100% odświeżony, postawiliśmy na progresywnie coraz lepsze nagrody zamiast klasycznego systemu.

    Dodana została umiejętność "Łowienie" %C5%81owienie.gif

    Umiejętność tą możecie rozwijać poprzez łowienie ryb.

    Każda wyłowiona poprawnie ryba ma 50% szansy na podniesienie punktów rybackich o 1, po zdobyciu wymaganej ilości punktów podnoszony jest poziom umiejętności o 1. Maksymalny poziom umiejętności to 20.

    Podczas łowienia co kilka poziomów zwiększy się wasza pula przedmiotów, które możecie wyłowić, począwszy od podstawowych przedmiotów takich jak Zwoje Egzorcyzmu, czy Kawałki Skały, kończąc na cennych przedmiotach takich jak Kupony Smoczych Monet, Szarfy czy Runy.

    Dostępne również będzie 8 nowych wędek, które oprócz samego wyglądu różnić się będą od podstawowej wędki użytecznością.

    Na serwerze wędki dzielą się na 3 wędki zwykłe, które możemy kupić u rybaka, oraz 5 wędek premium, które możecie zdobyć w item-shop lub podczas eventów.

    U7cVTqE.gif n02mdyg.gif

    dT7cIMf.pngKrCoUba.png9tgXK4L.pngztHrxjv.pngTPKrKdJ.pnguxzchO3.pngIo8bMoj.pngdpGlnSZ.png

    Wędki zwykłe zwiększają szansę na wyłowienie przedmiotu o 10%

    Wędki premium zwiększają szansę na wyłowienie przedmiotu o 15%

     

    Szansy na wyłowienie ryb:

    Na serwerze dostępne są przedmioty wzmacniające szansę na wyłowienie ryb, w zależności od jakości używanych przedmiotów szansa będzie mniejsza, lub większa:

     

    Szansa na wyłowienie: 15%

    Wędka zwykła: +10%

    Wędka Premium: +15%

    Przynęta Zwykła (Papka): +5%

    Lepsza Przynęta (Robak): +10%

    Najlepsza Przynęta (Drobne Ryby): +15%

    Bonus premium: +25%

    Przy najsłabszym ekwipunku szansa wynosi 30%, lecz można ją podnieść do 70% używając najlepszych przedmiotów.

     

    Rodzaje ryb:

    Ryby dzielą się na dwa rodzaje, zwykłe i specjalne.

    Ryby zwykłe nie posiadają żadnych szczególnych dodatków, można z nich zdobyć skórzane materiały. ryby specjalne natomiast po upieczeniu wzmacniają nasze bonusy.

     

    Ryby Zwykłe:

    27803.png27804.png27805.png27806.png27807.png

     

    Ryby Specjalne:

    jrfwq1C.pngOQuUD33.pngINDHN9O.pngpHj272L.pngZAVlCMy.pngneAyoGF.pngC92kjQh.pngjT8AyJM.png

    NCgDVPT.png

    Dla niecierpliwych rybaków dostępna jest też opcja zarzucenia sieci.

    Do zarzucenia sieci potrzebujemy Sieci Rybackie, aby je zastawić należy udać się do rybaka.

    Zastawione sieci po 6 godzinach można wyciągnąć.

    Sieć może zawierać w sobie od 10 do 50 różnych ryb.

    Wyłowić można również specjalne ryby.

    5idVAgs.png

    Górnictwo również zostało odświeżone oraz poprawione.

    Ulepszanie kilofów pozostało, jednak bonus za ulepszanie został zmieniony.

    Umiejętność górnictwa natomiast została poprawiona, zwiększa ona teraz ilość wykopanych przedmiotów.

    Im wyższy poziom Kilofu, tym krócej trwa kopanie rudy.

     

    Kilofy dzielą się na:

     

    Zardzewiały Kilof → Uszkodzony Kilof → Stalowy Kilof 

    → Złoty Kilof → Szmaragdowy Kilof → Rubinowy Kilof

    bPwpAFO.pngxr58sru.pngbnYDfrA.png

    NGR783c.pngyWlA6hg.pngBejBW0z.png

    Kilof można ulepszyć jedynie poprzez kopanie rud.

    Każdy kilof skraca czas kopania rudy, najwolniejszym kilofem jest Zardzewiały Kilof, najszybszym natomiast jest Rubinowy Kilof.

    Rudy znaleźć można jedynie na Wyspie Rud. (Wejście u Alchemika)

    Przetopów nie można wytworzyć, ale możliwe, że dodamy możliwość wytwarzania przetopu.

    HDrt5HZ.png

    Wyspa Rud to miejsce w którym spotkać będziecie mogli wszelkiego rodzaju żyły, można tam wejść raz na 6 godzin, oraz kopać rudy przez godzinę.

    Oprócz samych Rud na wyspie spotkać możemy również Strażnika Elementów, z którego zdobyć będziecie mogli rudy, oraz specjalne przedmioty, które ułatwią wam kopanie rud.

    4aIWBfg.png

    Dla osób które nie są zainteresowane kopaniem rud, lub czas na kolejną wizytę na Wyspie Rud nie minął dodana została kolejna alternatywa.

    Na każdej mapie powyżej 100 poziomu spotkać będziecie mogli Alchemików Henryków, te nieszkodliwe kreatury będą przed wami uciekać.

    Mają stosunkowo mało punktów życia, więc złapanie i pokonanie ich nie powinno być problemem.

    UcomskA.png

    Henrykowie dzielą się na dwa rodzaje:

    Henryk z poziomem 150, posiada on jedynie 300.000 Punktów Życia, można z niego zdobyć małe ilości rud.

    Henryk z poziomem 250, posiada on 1.000.000 Punktów Życia, można z niego zdobyć większe ilości rud, oraz przedmioty ułatwiające kopanie rud.

    aUfo7lL.png

    Arena walk to miejsce w którym wasze zabójstwa są nagradzane, śmierci natomiast karane.

    8NU9ebD.png

    Aby dostać się na Arenę Walk należy udać się do Koe-Punga znajdującego się w M2, za cenę 200.000 Punktów Rangi zostaniecie przeniesieni.

    Każdy gracz przebywający na Arenie Walk znajduje się w trybie Wolnym, nie można go zmienić ani wyłączyć.

     

    Na Arenie obowiązuje system punktów zabójstw:

    Za każde zabójstwo gracz otrzymuje 1 punkt

    Za każdą śmierć gracz traci 2 punkty

    Po każdej śmierci/zabójstwie liczba zdobytych punktów zaktualizuje się, i wyświetli na czacie.

    ZxYos6u.png

     

    Na mapie tej wyłączone są funkcje takie jak:

    - Handel

    - Zakładanie Grupy

    - Wyrzucanie Przedmiotów

    - Używanie Wierzchowców

     

    Punkty zdobyte na Arenie można wymienić na specjalne nagrody w Sklepie u Hwa-Hae.

    tqpCfUu.png

     

    Jest to jedyna lokalizacja z której zdobyć można Puchar Areny oraz Krew Poległych.

     

    NIla1pP.png

    System osiągnięć to dodatek, który pozwoli wam zdobywać Punkty Zasług za wykonywanie różnych czynności.

    System ten opiera się na nagradzaniu gracza za rozwijanie różnych statystyk, takich jak zabijanie potworów, ulepszanie ekwipunku, czy łowienie ryb.

    Każda postać może zdobyć osiągnięcie tylko raz, przykładowo po zabiciu dwudziestego metina nie otrzymamy drugi raz osiągnięcia za pokonanie 10 metinów.

     

    JMtWSQv.png

     

    Wykaz punktów za poszczególne osiągnięcia:

     

    Zniszczone Metiny:

    10 Metinów - 50 Punktów Zasług
    100 Metinów - 500 Punktów Zasług
    500 Metinów - 2500 Punktów Zasług
    1000 Metinów - 5000 Punktów Zasług
    5000 Metinów - 25000 Punktów Zasług


    Zabite Bossy:

    10 Bossów - 100 Punktów Zasług
    100 Bossów - 1000 Punktów Zasług
    500 Bossów - 5000 Punktów Zasług
    1000 Bossów - 10000 Punktów Zasług
    5000 Bossów - 50000 Punktów Zasług


    Zabite Potwory:

    1000 Potworów - 1 Punkt Zasług
    15000 Potworów - 15 Punktów Zasług
    50000 Potworów - 50 Punktów Zasług
    250000 Potworów - 250 Punktów Zasług
    1000000 Potworów - 1000 Punktów Zasług
    5000000 Potworów - 5000 Punktów Zasług


    Zabici Gracze z własnego królestwa:

    10 Graczy - 100 Punktów Zasług
    100 Graczy - 1000 Punktów Zasług
    500 Graczy - 5000 Punktów Zasług
    1000 Graczy - 10000 Punktów Zasług


    Zabici Gracze z obcego królestwa:

    10 Graczy - 100 Punktów Zasług
    100 Graczy - 1000 Punktów Zasług
    500 Graczy - 5000 Punktów Zasług
    1000 Graczy - 10000 Punktów Zasług


    Wykopane Rudy

    1000 Rud - 100 Punktów Zasług
    10000 Rud - 1000 Punktów Zasług
    50000 Rud - 5000 Punktów Zasług
    100000 Rud - 10000 Punktów Zasług


    Wyłowione Ryby

    100 Ryb - 1000 Punktów Zasług
    500 Ryb - 5000 Punktów Zasług
    3000 Ryb - 30000 Punktów Zasług
    7500 Ryb - 75000 Punktów Zasług

     

    Pomyślne Ulepszenia

    10 Ulepszeń - 100 Punktów Zasług
    100 Ulepszeń - 1000 Punktów Zasług
    500 Ulepszeń - 5000 Punktów Zasług
    1000 Ulepszeń - 10000 Punktów Zasług


    Osiągnięty Poziom

    100 Poziom - 500 Punktów Zasług
    125 Poziom - 625 Punktów Zasług
    150 Poziom - 3750 Punktów Zasług
    175 Poziom - 4375 Punktów Zasług
    200 Poziom - 5000 Punktów Zasług

    np12RF0.png

    System tytułów to specjalny dodatek, który umożliwi wam pochwalenie się waszymi osiągnięciami, oraz wzmocni waszą postać o dodatkowe bonusy.

     

    Tytuły otrzymacie za różne działania podczas gry, począwszy od zabijania potworów, kończąc na kopaniu rud.

    Każdy zdobyty tytuł można aktywować, po aktywacji pojawia się on nad naszą gildią (lub nickiem postaci jeśli nie jesteśmy w gildii)

     

    Tytuły dzielą się na:

     

    Tytuły podstawowe:

     

    Wiedźmin - Za zabijanie potworów

    Niszczyciel - Za niszczenie metinów

    Tytan - Za pokonywanie bossów

    Morderca - Za zabijanie graczy

    Wędkarz - Za wyłowione ryby

    Górnik - Za wykopane rudy

    Syn Kowala - Za ulepszone przedmioty

    Tytuły te można zdobyć wykonując podstawowe czynności, mają one również trzy warianty które oznaczają poziom rozwoju tytułu.

     

    Tytuły premium:

     

    Major - Tytuł dostępny w Item-Shop

    Kardynał - Tytuł dostępny w Item-Shop

    Arcymistrz - Tytuł dostępny w Item-Shop

     

    Wraz z Update'ami ilość i rodzaje tytułów zostanie zwiększona.

    tV5tMwS.png
    Na serwerze znajduje się kilka rodzajów walut:


    money.pngYang - Standardowa waluta którą można uzyskać poprzez zabijanie potworów, czy robienie misji.
    Oz8QEDa.pngPunkty Zasług - Specjalna waluta którą można uzyskać poprzez zabijanie metinów, bossów, czy odblokowywanie osiągnięć.

    80008.pngBryły - Bryły to przedmioty przechowujące Yang, można je zdobyć u Kupca, lub wydropić z potworów. Na serwerze znadują się bryłki o wartościach 2kk, 5kk, 100kk, 250kk, 500kk oraz 1kkk.
    71107.pngPunkty Rangi - Specjalna waluta którą można uzyskać poprzez zabijanie potworów, czy używanie owoców życia.

    25105.png Punkty Areny - Punkty, które zdobyć możecie jedynie na Arenie Walk, za jej pośrednictwem możecie zakupić przedmioty w sklepie Hwa-Hae.

    UV2nCJP.png

    Wiemy, że niektórzy z was uwielbiają statystyki, więc postanowiliśmy dodać specjalne okno, w którym sprawdzić będziecie mogli takie statystyki jak:

     

    Ilość zabitych graczy

    Ilość zabitych potworów

    Ilość zniszczonych metinów

    Ilość zabitych bossów

    Ilość wyłowionych ryb

    Ilość wykopanych rud

    Ilość pomyślnych ulepszeń

    Ilość ukończonych dungeonów

     

    MdGSNHP.png

    fd12sz2.png

    Panel boczny to niezbędny dodatek który ułatwi nam grę na serwerze, zostały w nim zawarte najważniejsze funkcje które każdy gracz musi mieć zawsze pod ręką.

    pK49rIw.png

    1. Teleportacja - Klasyczny system teleportacji, został przeniesiony do panelu bocznego aby nie zajmować miejsca w ekwipunku.
    2. Przywołanie Konia - Przywołanie podstawowego wierzchowca, został przeniesiony w takim samym celu co teleporacja.
    3. Tabela Bonusów - Tabela ukazująca wszystkie bonusy jakie nasza postać posiada w danym momencie
    4. SwitchBot - Zmieniacz Bonusów, system który automatycznie mixuje bonusy w przedmiotach.
    5. Dopalacze - System który aktywuje wszystkie wybrane przez nas dodatki (rosy, przedmioty boga smoków etc.) Po wybraniu przedmiotów można aktywować je za pomocą przycisku F7.
    6. Zmiana Ekwipunku - Dodatek który automatycznie zmienia ekwipunek.
    7. Sklepy Offline - System sklepów offline, pozwala na otworzenie lub edycje sklepu
    8. Kosz - Można w nim usunąć zbędne przedmioty.
    9. Marmury Polimorfii - Okno wyboru marmuru polimorfii, podczas przemiany każdorazowo pobierana jest opłata.

    10. Anty-Exp - Możliwość zablokowania lub odblokowania zdobywanego doświadczenia.
    11. Dozorca - Przedmiot umożliwiający nam otworzenie okna dozorcy niezależnie od miejsca w jakim się znajdujemy.
    12. Zapis Pozycji - Okno pozwalające nam zapisać wybraną pozycję oraz ustalić jej nazwę
    YhPNHAs.png

    Okno przedmiotów specjalnych to dodatek, w którym znaleźć możecie wszystkie niezbędne dodatki możliwe do zdobycia w krainie Altric.

    Składa się ono z pięciu elementów.

    1. Przedmioty Specjalne

    2. Artefakty

    3. Ekwipunek Specjalny

    4. Runy

    5. Kostiumy

    a8GUNbO.png

     

    1. Przedmioty specjalne - Przedmioty takie jak Pierścienie Doświadczenia, czy Legendarne Dopalacze.

    2. Artefakty - Specjalne przedmioty zwiększające obrażenia przeciwko potworom i ludziom.

    3. Ekwipunek Specjalny - Przedmioty dodatkowe takie jak Sygnety, czy Talizmany

    4. Runy - Sloty w które wsadzić można Runy.

    5. Kostiumy - Miejsce, w którym znajdziecie kostiumy, nakładki, fryzury, szarfę oraz puchar areny.

    0KJCcAy.png

    Na serwerze spotkać możemy wiele misji, które wzmocnią naszą postać o różne bonusy.

    scroll_close.png

    Misje dzielą się na:
    Biolog Chaegirab - Misja polegająca na zdobywaniu przedmiotów z potworów dla biologa.
    Kolekcjoner Chaegirab - Misja polegająca na zdobywaniu przedmiotów z bossów dla kolekcjonera.
    Polowanie na Potwory - Misja polegająca na zabijaniu potworów z różnych lokalizacji.
    Ludobójstwo - Misja polegająca na zabijaniu graczy.
    Misje Fabularne - Misje poprzez które poznasz historię krain Altric.

    78ngqFX.png

    Dopalacze+ to specjalne dodatki, które są mocniejsze od standardowych ros czy przedmiotów boga smoków.
    Można je zdobyć z bossów, metinów lub misji, nie są one nieskończone.

    ZH2Ke14.pngCzerwona Rosa+ - Szansa na Cios Krytyczny +30%
    MlBxxBP.pngRóżowa Rosa+ - Szana na Przeszywające Uderzenie +30%
    NGYTqW5.pngŻółta Rosa+ - Szybkość Ataku +12%
    PKhuKem.pngNiebieska Rosa+ - Wartość Ataku +200
    HBcmZy0.pngBiała Rosa+ - Obrona +200

    k74AJSO.pngZielona Rosa+ - Silny Przeciwko Potworom +30%
    6ItHVvp.pngŻycie Boga Smoków+ - Punkty Życia +20%
    S413r6q.pngAtak Boga Smoków+ - Zwiększenie Obrażeń +12-15%
    ijMCRzl.pngInteligencja Boga Smoków+ - Punkty Energii +20%
    BSZ2kOv.pngObrona Boga Smoków+ - Zmniejszenie Obrażeń +12-15%
    GpY1UJ3.pngDłoń Krytyka+ - Cios Krytyczny +20%
    0bnwtK3.pngDłoń Przebicia+ - Cios Przeszywający +20%

    Pewum1k.png

    Legendarne dopalacze to specjalne przedmioty które wzmocnią naszą postać o dodatkowe bonusy, przedmioty te są czasowe.

    71143.png Pierścień Radości - Silny Przeciwko Bossom +15%  Silny Przeciwko Metinom +15%  Odporność na Potwory  +15%

    71130.png Pierścień Półksiężyca - Maks PŻ +15000  Silny Przeciwko Potworom +20%  Szansa na Bonus DOŚ +20%

    71145.png Amulet Wiecznej Miłości - Odpornośc na Ludzi +15%  Obrażenia Umiejętności +10%  Średnie Obrażenia +10%

    71136.png Lizak - Maks PŻ +15000  Silny Przeciwko Ludziom +20%  Szansa na Otrucie +10%

     

    mLZNygJ.png

    Zapaleni gracze i ich drużyny mogą pokazać pozostałym kto tu rządzi, zgarniając przy okazji sporo cennych przedmiotów.

    Speclajnie dla nich wprowadzony został Legendarny Boss! Kątnik Domowy znajduje się na Pustyni Yongbi, pojawia się on co 12 godzin oraz spotkać go można wyłącznie na CH1.

     

    Pokonanie tego bossa jest sporym wyzwaniem nawet dla najlepszych i najodważniejszych grup, Kątnik bowiem posiada aż 1.250.000.000 Punktów Zycia!

    qn91Xgj.png

     

     

     

    9ilCCnq.jpg

    aLLe5fc.png

×
×
  • Utwórz nowe...